וורדפרס בגרסא 3.8

וורדפרס 3.8 יצא היום, אם הייתי בן אדם אחראי, כנראה שהייתי מחכה עוד כמה ימים, לפחות עד הגרסא העברית הרשמית, לפני שהייתי מעדכן את האתר.
אבל מה לעשות שאני אוהב צעצועים חדשים, במיוחד שזה קשור לוורדפרס?
הגרסא החדשה של וורדפרס יצא היום וזכתה לכינוי "פארקר",מדובר על העדכון המשמעותי ביותר של וורדפרס מזה זמן. בין העדכונים החדשים ניתן למצוא – עיצוב חדש לגמרי ללוח הניהול, אפשרויות שליטה טובות יותר ממכישרים סלולרים, שליטה משופרת על העיצוב ועל הויג'טים ועוד..

עיצוב גרפי חדש למימשק הניהול

הדבר הראשון שתראו ברגע שתתיקנו את הגרסא החדשה, הוא העיצוב החדש והיפיפה של פאנל הניהול. העיצוב החדש כולל צבעים כההים וניגדויות גבוהה.

העיצוב החדש של וורדפרס "פארקר" 3.8

באופן, אני מאוד אהבתי. שימו לב שקיימות אפשרויות לבחירת הצבעים (לצורך כך יש ללכת למשתמשים > עריכת פרופיל אישי). כך שאם לא אהבתם את הכתום על האפור – יש עוד מספר ערכות לבחור מתוכן.

תמיכה טובה יותר במכשרים סלולרים

סוף סוף יהיה קל לנהל את האתר יש מתוך המכשיר הסלולרי. העיצוב החדש של מימשק הניהול לא רק יפה יותר, אלא גם נוצר במיוחד למסכי מגע.
נכנסתי למימשק הניהול דרך המכשיר הסלולרי שלי (גלקסי 2, דפדפן כרום) ומאוד התרשמתי מהנוחות והפשטות.
אפשר לשנות מתוך הסלולרי הגדרות, עיצובים, לצפות בסטיסטיקה ועוד…בהחלט שינוי מבורך.

מתוך wordpress.org

 אז מה עוד?

כמובן שאלה לא כל השינוים, ישנם עוד מספר רב של שינוים ושיפורים, כאשר רובם הם שינוים של "מתחת למנוע" ,כלומר תיקון בעיות אבטחה, באגים וכו…
בנוסף נראה גם  שהכל עובד קצת יותר מהר, ומדי פעם נתקלתי במשהו טיפה חדש ושונה (למשל לוח הויג'דטים החדש).
סה"כ עושה רושם שמדובר בעדכון טוב ובעיקר כייפי, שמוסיף תמיכה מהצד של המנהל גם למכשירי מגע (טאבלטים, סמארפונים וסתם מחשבים ניידים) והופך את וורדפרס שוב למערכת התוכן הנוחה ביותר.

אני ממליץ למי ששוקל לעדכן את המערכת דווקא כן לחכות קצת ולא להיות כמוני, ,תנו לזה כמה ימים כדי לראות שהכל יציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

גל חדד בניית אתרי וורדפרס

צור קשר
טלפון: 054-4886634
מייל: gal@wpsite.co.il

דילוג לתוכן