שלב 1 מתוך 5 20% מטרת האתר / דף נחיתה / פרוייקטזוהי ההזדמנות שלך לספר לנו למה אתה צריך אתר אינטרנט ואילו מטרות האתר צריך להשיג. ככל שתספק לנו יותר מידע, כך נוכל לספק פתרון יותר איכותי וטוב. התעלם מכל שאלה שאינה רלוונטית. (הטופס מנוסח בלשון זכר אך פונה לשני המינים)תמונת מצב עסקיתמה שם החברה / עסק שלך? מה החברה / עסק שלך עושה? מה המוצרים והשירותים שאתה מספק?מי הם מקבלי ההחלטות בפרוייקט הזה?מה התקציב שהגדרת לפרוייקט הזה?היה כנה, כך נוכל לומר לך מה נוכל ומה לא נוכל לעשות.מתחת ל־5500 ₪5500 ₪ - 10,000 ₪10,000 ₪ - 20,000 ₪20,000 ₪ - 30,000 ₪מעל 30,000 ₪ מה אנחנו עושים? (הגדרת מטרות האתר)כתוב לנו את הסיבות העיקריות שלך שאתה צריך אתר חדש.זה עוזר לתת מטרות חכמות (SMART) מפני שזה נותן לכולנו להשאר יותר ממוקדים ומכוונים לאותו כיוון. דוגמה לסוג המטרות: ר"ת סמארט (SMART): ספציפי, מדיד, אפשרי, ריאליסטי ותחום בזמן. עם המחשבה הזו בראש, מה הם 5 המטרות העסקיות העיקריות שהאתר החדש שלך צריך? לדוגמה: גידול של 20% במכירות תוך 6 חודשים, גידול של 30% ברישום מנויים בשנה זו, להפחית את עלויות הניהול ב -15%תוך 3 חודשים.מטרה מס' 1# מטרה מס' 2# מטרה מס' 3# מטרה מס' 4# מטרה מס' 5# האם יש באתר הנוכחי שלך משהו שעוזר / משרת את העסק טוב? אם כן, למה? למי אנחנו עושים זאת? (הגדרת קהל יעד)ספר לנו מי הלקוחות האידיאליים שלך?מי הם? מה גילם? מגדר (פונה לזכר, נקבה, שניהם)? איפה הם מסתובבים באינטרנט (איפה לדעתך אפשר למצוא אותם)? במה הם מתעניינים ומה תחומי העניין שלהם?מה הם 5 הסיבות שהלקוח האידאלי שלך יבקר באתרך?לדוגמה: לבדוק מידע על מוצר, לחפש פרטי התקשרות / שעות פתיחה, לשאול שאלות על השירות, לברר מחיר... עיצוב האתר (קונספט עיצובי, השראות וקווים מנחים)איך אתה רוצה שהגולשים ירגישו באינטרקציה עם המותג שלך?בטוחים ומוגנים? התלהבות או התרגשות? רגועים? שייכות למותג ודיבור בגובה העיניים?למתחרים שלך יש אתרים? רשום אותם כאן, כדי שנוכל לוודא ששלך יהיה טוב יותר.ספר לנו על המתחרים שלך. מי עוד מתחרה על תשומת הלב של הלקוחות האידאליים שלך? ומה הם עושים שאתה חושב שעובד להם?רשום כאן מספר אתרים שאהבת את העיצוב שלהם ולמה אהבת. איך נראת הצלחה?אם היינו חוגגים אסטרטגיית אתר מוצלחת לאחר 12 חודשים, איך זה היה נראה? כמה מבקרים באתר? כמה לידים (פניות של לקוחות פוטנציאליים)? נסה להיות כמה שיותר מפורט.עוד משהו שתרצה להוריד מהלב? 🙂שמך ראשון אחרון דוא"ל (Email) Phoneשדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי. Δ