שיעורים פרטיים בוורדפרס

שמי גל ויש לי ניסיון של מעל 10 שנים עם עבודה מול וורדפרס, אני מאוד אוהב לתכנת ובמיוחד לבנות אתרים, ובנוסף אני גם מאוד אוהב ללמד ולהעביר מידע

באתר שלי בו אתם נמצאים כרגע אפשר למצוא כבר עשרות מדרכים, חלק בכתב וחלק בוידאו.

אחד השירותים אשר אני מציע הוא שיעורים פרטים, אחד על אחד, מול מערכת וורדפרס.

קהל היעד של השיעורים מתחלק לשלושה קהלים:

  1. אנשים שרוצים לנהל את האתר שלהם בעצמם – וורדפרס היא מערכת מאוד ידידותית ברגע שלומדים לעבוד איתה ולא צריך להיות "טכני" בשביל זה.
    שיעורים אלה הם ברמה בסיסית על עבודה מול וורדפרס, הסבר על הוספת ועדכון תכנים, הוספת תמונות, ניהול האתר וכו. אין סיבה שתשלמו למישהו כדי שהוא יעדכן לכם את התכנים (אבל אם בכל זאת תרצו אני אשמח לעשות גם את זה), בכמה שעות אני מבטיח שכל אחד יוכל ללמוד לנהל את האתר שלו לבד.
  2. אנשים שרוצים ללמוד לבנות אתרים בוורדפרס מאפס – מיועד למי שרוצה להיכנס לתחום ולבנות אתרי וורדפרס כמקצוע. גם כאן אני יכול לעזור, יש לי ידע רב ב HTML, CSS ו PHP. ואני אוכל לעזור לכם ללמוד אותם (בעזרת מדריכים נוספים כמובן). כבר עזרתי ללא מעט אנשים ללמוד את תחום בניית האתרים בוורדפרס. כמובן שנדרשת השקעה רבה ורצון אמיתי ללמוד.
  3. מפתחי אתרים בעלי ידע קודם שרוצים ללמוד לפתח לוורדפרס – אנשים שיש להם כבר ניסיון וידע ב PHP וב HTML ורוצים ללמוד את הארכיקטטורה של וורדפרס. בתור מפתח בעצמי אני יכול להבין את דרך המחשבה של מפתחים בעלי ניסיון קודם בפיתוח לאינטרנט ולהסביר להם איך ליישם את הידע שלהם בוורדפרס. אם פעם ניסתם לכתוב שאילת ב SQL תוך כדי עבודה על וורדפרס, אז אתם עושים את זה לא נכון ואני אוכל להסביר לכם את דרך העבודה התקנית.

כל השיעורים מבוצעים מרחוק למעט מקרים חרגים, בעזרת תוכנת שיתוף המסך AnyDesk.

המחיר אשר אני גובה הינו 250 שקלים לשעה.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון 0544886634 או במייל gal@wpsite.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

גל חדד בניית אתרי וורדפרס

צור קשר
טלפון: 054-4886634
מייל: gal@wpsite.co.il

דילוג לתוכן